jag del 2

jag fick min mens vid 10 års ålder jag var väl utvecklad redan vid 9 år, jag träffade min pojkvän på stan en kväll när mina kompisar hade bestämmt träff med några andra på stan, dom var stora och  först blev jag lixom rädd, men så såg jag jesper, han är 3 år äldre än mig men vi går på samma skola, vi prata och bytte nummer, sen började vi träffas det känndes obekvämt i början. sen gick allt för långt antar jag nu i efterhand, ja vi hade sex, båda var med på. jag hade ju inga p-piller, hade intte ens tanken på det då? vi skydda oss inte.. jag tog inget dagen efter piller sen några veckor efter ungefär 1 månad kände jag mig konstig, illamående,trött, kissnödig oftare och ömma bröst, jag vågade inte ta kontakt med ungdomsmottagningen, men jesper hjälpte mig och vi tog ett gravidtest, jag var gravid. min mamma och pappa har fått veta för några veckor sen. jag är inte accepterad hemma längre, min syster och jesper hjälper mig genom allt, min mamma har börjat prata med míg igen och det måste ju vara posetivt? skolan har jag inte gått till en.. men nog om det ni vet väl att det är bara och fråga om det är något? just nu befinner jag mig i vecka 14, 187 dagar till förlossning, det har börjat synas på mig nu och jag känner mig riktigt trött hela tiden. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0