gravid 12 åring.

jaha, jaghar bestämt mig för att ta steget, starta en egen blogg, jag ska presentera mig för er.. jag heter malin ström och bor i centrala stockholm, jag är 99 alltså 12 år.för ungefär 2 månader sen fick jag reda på något..jag är gravid. sen dess har det gått många tankar, jag vet att jag är alldeles för liten, men jag ska behålla det. ja jag har en kille men det känns som vi är för små för det här men han kommer följa med mig genom det här, min kille är 15 år.. jag ska skriva mer sen men dethär räcker sålänge. kan ni mina läsare hjälpa mig och sprida bloggen tack. puss

Kommentarer
Postat av: sara ström

men hallå. sluta skämma ut vår familj, det räcker väl att vi vet. du behöver inte skriva det över hela sverige tack, undra vad pappa tycker om dehär.. du behöver inte mer stöd du har mig och jesper, lägg ner nu

2011-11-03 @ 08:20:35
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag hoppas det här inte är en fejkblogg som det kommit mycket av på senare tid och där du planerar att stjäla bilder av andra. varit mycket bildstölder och det är tröttsamt.

2011-11-03 @ 09:11:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-03 @ 10:42:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0