fejkblogg

jag vet att många tror att jag öppnat en fejkblogg , men saken är den att jag aldrig skulle få tanken att sätta mig ner och öppna en blogg och skriva saker som inte är sant, jag vet att det här låter overkligt, jag är lixom bara 12 år. men jag har inte tvingat någon följa eller tro mig , men allt jag vill är att få mig ur gjerjer dela det med någon, eftersom jag är så liten har jag många tankar kring dethär och jag vill lixom inte få dumma kommentarer från någon som inte tror mig om ni inte gör det lämna hellre bloggen tack! känner mig ganska illamående så ska i nuläget gå och lägga mig en stund, kommer upp en del 2 om mig sen och hur jag o bebis mår, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0